Hvis du mod forventning oplever mangler på din rejse, har du pligt til hurtigst muligt at informere os om dem, mens du er på destinationen. Det skal du gøre, så vi har mulighed for at rette op på dem. Du skal reklamere til AlfA Travel, vores repræsentanter på stedet eller de underleverandører, der leverer den ydelse, som er mangelfuld. Hvis vores repræsentanter eller underleverandører ikke løser problemet, skal du straks kontakte os.

Sker der afhjælpning af manglen inden rimelig tid, har gruppen som udgangspunkt ikke krav på erstatning. Såfremt en mangel først meddeles AlfA Travel A/S efter hjemkomst, kan det have betydning for den rejsendes ret til at påberåbe manglen og at opnå kompensation. Vi henviser i øvrigt til vores rejsebestemmelser.

Husk, udenfor almindelig åbningstid kan vi altid kontaktes på det udleverede nød-telefonnummer.

Klageinstanser
Hvis gruppen ikke er tilfreds med AlfA Travels afgørelse af en evt. klage, så er der mulighed for at indberette sagen til eksterne klageinstanser. Har du købt en pakkerejse henvises der til Pakkerejse-Ankenævnet, Røjelskær 11 3. sal, 2840 Holte.

Såfremt du kun har købt flybilletter, henviser vi til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby.

Spørgsmål
Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at ringe GRATIS til os på 80 20 88 70 eller sende en mail til [email protected].

Du bruger en gammel browser

Åh nej… Vi beklager, men du bruger en browser, der er for gammel til at vise alt det siden kan. Hvor ærgerligt.

Vi anbefaler, at du bruger en af nedenstående browsere i stedet.

Tak for din forståelse.

(Ikke anbefalet)